wtorek, 21 sierpnia 2012

Włosomania


Od pewnego czasu mam obsesje na punkcie włosów nakładam na nie różne odżywki i inne specyfiki oczywiście olejowanie i inne cuda na kiju . Od kiedy stosuję te specyfiki zauważyłam poprawę w kondycji włosów bo :
1.Nie wypadają 
2.Aż tak się nie kruszą 
Ale też nie zauważyłam aby rosły ...I nie mogę dojść z nimi do porozumienia chociaż proszę i błagam.Moje włosy są do ramion (z powodu wczesniejszego kruszenia ) są łamliwe,słabe,przetłuszczające sie (dlatego myje je codziennie ... :( i nie mogę tego zmienic gdyż jak wstaje włosy mam jak by mi wylali olej na głowe) i najgorsze w nich jest to że nie rosną ... chociaż jem warzywa,owoce,różnego rodzaju mięso .. Dziś wyczytałam na zagranicznym portalu że dobry na włosy jest majonez ?! więc teraz siedzę w turbanie pod spodem z majonezem i czekam na jakis efekt dodałam tam parę specyfików które mają wspomóc działanie cudownego majonezu :D Na pewno pojawi się post o efektach. 

Buziaki xoxo

Ps.Jakie są wasze sprawdzone sposoby na włosy ?

Pss. HAAaaalo czy ktoś to wgl czyta ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz