czwartek, 16 sierpnia 2012

Colgate Plax



Jakiś miesiąc temu jako,że zostałam testerką colgate plax przyszła mi paczka.
Dostałam 5 płukanek ,oczywiście jakie też było moje zdziwienie bo akurat przez tydzień nie było mnie w domu przyjeżdżam a tu taka miła niespodzianka !
Dostałam do testowania :
1-Colgate Plax Multiprotection Cool Mint
2- Colgate Plax Multiprotection Soft Mint
3- Colgate Plax Sensitive
4- Colgate Plax ICE
5- Colgate Plax Whitening

Moim zdaniem najlepiej spisuję się colgate plax whitening z jakiego powodu ? Nie jest ani za mocna ani za słaba w porównaniu do colgate plax sensitive która pozostawia gorzki posmak w buzi .Dodatkowo colgate plax whitening pozostawia najdłużej uczucie świeżości .Co do innych wymienionych :
1 i 2 jest to kompleksowa ochrona .Sprawdza się całkiem w porządku jak na ochronę kompleksową
3 - Wrażliwe zęby i dziąsła .Fakt bardo łagodny płyn lecz minus taki,iż zostawia nie przyjemny gorzki posmak w jamie ustnej .
4- Intensywna świeżość ? OOooo tak nawet bardzo powiedziała bym ... niestety moja jama ustna nie była zdolna wytrzymać 30 sec.
5- Białe zęby . Mój ulubiony chociaż czy zobaczyłam poprawę lub zmianę w kolorze moich zębów ?Hmmm Raczej nie jak bym miała polecać polecam numer 5 !

http://www.colgate.pl/app/PDP/ColgatePlax/PL/v2/HomePage.cvsp
Oto stronka colgate plax na pewno warto kupić ! Każdy znajdzie coś dla siebie i zapraszam na ich stronę poczytać o pozytywnych działaniach colgate !



xoxo :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz